2009-08-10

Pasipiktinimas dėl drabužių

Vakar nerašiau šio įrašo, tačiau po šiandien ryto ,,Neturiu ką apsirengti" visgi nusprendžiau pasisakyti.
Vakar buvo ta diena, kai nusprendžiau šios beprotiškos krizės (kai kam tikrai taip atrodo) metu paišlaidauti- nusipirkti naujų apdarų. Mano vyras pasakytų, kad aš jų turiu pakankamai. O, bet, tačiau... Dalykiški rūbai iš mano spintos beveik išnyko. Leidžiuosi į mūsų Vilniaus parduotuvių šturmą. Ir čia mane prigavo.
1. Parduotuvėse metų, dviejų senumo drabužiai. Niekas nenori vežti naujų kolekcijų, o trokšta išparduoti paskutinį šlamštą. Jei atveža keletą rūbelių ir uždeda lentelę ,,Nauja kolekcija" tai jau pasiekimas.
2. Dydžiai. Susidaro įspūdis, kad visos lietuvės nešioja 36-38 dydžius. Na, pasisekus gali ,,atkasti" ir 40 dydį. Skeptikai pasakys ,,Mažiau valgyti reikia". Cha... O gal aš nevalgau, nesiruošiu ir nedalyvauju hamburgerių valgymo čempionatuose. Aš tiesiog noriu atrodyti jaunatviškai ir įsispraudus į marškinėlius nesijaustis kaip dešrelė apvalkale. Vilniuje egzistuoja keletas parduotuvių, kuriose gali rasti tau tinkamus drabužius. Deja, jais vilkėdama atrodau kaip K.Prunckienė arba L.Graužinienė. Sorry, aš dar ne 50-metė.
3. Pardavėja prie matavimosi kabinų klausia ,,Netiko?". Šitas mane nužudė. Po velnių! Jei jau atiduodu rūbus tai ir reiškia, kad netiko, o ne nepatiko.

P.S. Aš jau nebekalbu apie tokius dalykus, kaip orentacija į vidutinio ūgio žmones. Ką daryti aukštiems? Užsienyje yra specialūs skyriai aukštiems (tinkamas kelnių ilgis), bei mažiems (neperilgos kelnės, tinkamo ilgio rankovės). Apie rūbus besilaukiančioms visai patylėsiu.

Po tokių nesėkmingų piniginės tuštinimų pradedu mastyti, kad lietuviai prekybininkai tikrai nenori užsidirbti. Todėl rezgu mintį rudenį nuvykti apsipirkti į Londoną (buvau du kartus ir grįžau su pilnais lagaminais).

O tuo tarpu pavarvinkime seilę į NEXT drabužėlius. Atkreipkite dėmesį, kad nesvarbu koks tai bebūtų rūbas, jo dydžiai nuo 6 (europietiškas 34) iki 22 (europietiškas 50).


8 komentarai:

  1. Kokia pažįstama situacija, man penktadienį tikėjausi nusiaubti parduotuves. Bet deja deja, grįžau tik vienu maišeliu :D Įspūdis, kad Lietuva manekenių kraštas, dydžiai tik lėlėms, įvairovės jokios... Vienžo liūdna situacija, ir atsidariusi spintą nuskamba lygiai ta pati frazė :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, turiu pasiūlymą: susirasti siuvėją. Gal kainuos brangiau, nuolaidų nepasitaikys, bet pasiūs tokį rūbą, kokio norėsi, ir galėsi nešioti patenkinta. Aišku, dar galima patarti išmokti siūti, bet... Kažkaip aš įdomiausius rūbus visgi susikuriu su siuvėjos pagalba...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Žinot, o aš pasisakysiu atvirkščiai. Kiek beieškau mažų dydžių - beprasmiškai, vien M, L ir į viršų :) Savąjį 34/36 radusi šokinėju iš laimės.
    Štai dėl rūbų aukštiems labai sutinku, jau kažin kiek metų mečiau nešiot kelnes, nes... nerandu ilgio :)) Arba randu, bet kainelėj per daug skaičiukų :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nice site indeed! I arrived here just surfing. Best wishes from an Estonian living in Italy

    AtsakytiPanaikinti
  5. Va o as daznai nepataikau rasti savo dydzio, dazniausiai tai buna svarkeliai ir megztiniai...kaip as jau pastebejau paklausus pardaveju ar turite sandelyje reikiama dydi, pasako, kad turi tik tai, kas kaba saleje. Kazkada pora kartu padariau eksperimenta:)Eilini karta negavus reikiamo dydzio pabandziau i ta pacia parduotuve ateiti sekancia diena ir vuola! Stebuklingu budu tas dydis atsirasdavo saleje...reiskia tokia yra pardavimu strategija;)Bet kaip pikta!!!

    O dar didelis vargas su suknelemis...arba ju isvis nera, arba yra maisai, kurie tinka tik labai lieknom merginom, kurioms tinka ivairus apsmuke, platus ir pan. modeliukai. Medziagu kokybe irgi apgailetina...sintetine suknele uz 300Lt...na atsiprasau:)) Taigi vasarai suzvejojau pora modeliu is Anthropologie ir pasisiuvau:)Neturedama patirties issirinkau labai dailias sukneles ir tikrai dziaugiuosi rezultatu, bet paskui supratau, jog jos yra pernelyg puosnios deveti kasdien darbe...bet! Tikrai verta ideti laiko ieskant modeliuku, medziagu ir vazinejant pas siuveja:)

    Stai ir as pasiguodziau...:))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Vat, kaip? O aš vis burnoju, kad visi rūbai, aksesuarai, akiniai ir t.t. daromi tik dideliems žmonėms ir jau išmokau įėjus į parduotuvę pradėt nuo klausimo ar apskritai turite ką nors 34 dydžio. O prašmatnesnių drapanėlių (šilkiniai apatiniai,kokybiški paltai), tai mažų dydžių iš vis nesiuva. Matyt mano, kad tokius gali sau leist įsigyt tik daug košės suvalgiusios moterys :D.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Patarkit, kur rasti drabužėlių aukšai merginai - nesinori rengtis vyriškais drabužiais :( rasash@dtiltas.lt

    AtsakytiPanaikinti