2009-04-14

Kaip aš su Linu vakarienę gaminau

Turėjau ir turiu svajonę vesti kulinainę laidą. Mažą repeticiją ,,apturėjau" praėjusią savaitę kai į mano namus atvyko Linas Samėnas ir gaminome be galų skanų patiekalą su ožkos sūriu. Visus receptus ir foto galite pažiūrėti čia.
Turiu pasakyti, kad po tokios avantiūros mano svajonė dar labiau sustiprėjo. Man tiesiog smagu. Sužinojau daug įdomaus, pamačiau, kad televizininkai tokie patys žmonės kaip ir mes :)
Gerbiamieji, gaminkime skanų maistą, džiuginkime juo savo mylimus žmones ir džiaukimės gyvenimu.
Seilės pavarvinimui.
Bulvių pyragas su ožkos sūriu ir ridikėlių bei putpėlių kiaušinių salotos

8 komentarai:

  1. oi, nu ir kaip as taip praziopsojau ta laida...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Skaniai kaip atrodo :) Reiškias gerai iš anonso tave atpažinau...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Palmyra, kodėl nesidalini naujienomis su liaudimi? ;)Juk tiek įvykių tavo gyvenime!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Palmyra, kaip suprantu komentarų net neskaitai?! Man galėtum ir atsakyti... ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. BAndysim pasitaisyti :) Laukite reportažo iš supermoto lenktynių Aukštadvaryje.

    AtsakytiPanaikinti