2009-03-12

Pavasaris

Kai saulytė vis dažniau pašildo ir paglosto žandukus, paukščiukai vis dažniau pamalonina savo čiulbėjimu, nusprendžiau ir aš įnešti daugiau žalumos į savo namus. Gal greičiau ateis tikrasis pavasaris. Draugės patarta nuvykau į gėlių bazę (o gal sandėlį) ir įsigijau dvi gėlytes. Norėjau ko nors didesnio, bet teks kitą kartą apsilankyti. Šį kartą naujos mano namų gyventojos yra kininė rožė ir Kamelija. Apie pastarąją nieko nesu girdėjusi ar mačiusi, tačiau sužavėjo žiedai ir jų purpurinė spalva. Labai tikiuosi, kad aš joms būsiu gera šeimininkė ir jos mane džiugins savo žiedais.

Kininė rožė. Dar maža, bet kai paauga žieda būna pasakiški.


Kamelija.




1 komentaras:

  1. Mano vyras kardinaliai pasikeitė manęs atžvilgiu, nebebendrauja. Jis negerbia manęs ir melagingai kaltina mane neištikimybe dėl nedorų apkalbų .. Bet aš tiesiog apstulbęs dėl Dr.Wale'o, kuris man sukūrė meilės burtus, rezultatus. Viskas klostosi taip gerai ir TIKRAI, kaip jis sakė, kad bus. Nors visiškas progresas užtruko 3 dienas, jis buvo to vertas, nes viskas yra tobulai! Kaip jis paėmė mano situaciją ir visiškai ją apvertė, kad suteiktų man būtent tai, ko norėjau, yra už manęs ribų, bet kažkas, ko aš niekada nekvestionuosiu ir tiesiog būsiu visiškai dėkinga, Dieve, palaimink DR WALE, kad liūdesys virto laime. DR WALE kontaktas: Courriel: drwalespellhome@gmail.com ARBA „WhatsApp“ +2347054019402

    AtsakytiPanaikinti